fbpx

Menekülsz az ügyfeleid elől vagy üldözöd őket?

3 féle energiát tudunk képviselni az ügyfeleinkkel szemben:

  • MENEKÜLŐ
  • RAGADOZÓ
  • EGYÜTTMŰKÖDŐ

1. Menekülő energia

Amikor menekülő energiát képviselünk, olyankor félünk az aktuális ügyféljelölttel való együttműködéstől. Ez akkor fordul elő, ha az aktuális ügyféljelöltünk sokkal sikeresebb, intelligensebb vagy jómódúbb, mint mi vagyunk.

Honnan ismered fel, hogy menekülő energiában vagy?

  • Zavarban vagy az ügyfeled jelenlétében.
  • Folyton azon jár az eszed, hogy mit keresel ebben a beszélgetésben, hiszen ő sokkal sikeresebb, intelligensebb vagy gazdagabb.
  • Úgy érzed nem fogsz tudni megfelelni az elvárásoknak.
  • Szorongásos tüneteid vannak, ha az ügyfél veled szeretne dolgozni.
  • Húzod, halasztod az együttműködést, próbálsz kifogást találni, miért nem tudod elvállalni.
  • Tovább irányítod egy másik szakértőhöz annak ellenére, hogy te lennél a megfelelő segítő a számára.

Amikor egy ügyfél sokkal sikeresebb nálunk, előfordulhat, hogy úgy érezzük nem vagyunk elég jók, ahhoz, hogy kiszolgáljuk. Ilyenkor jelentkezhet nálunk az imposztor szindróma. Mivel mi nem vagyunk olyan sikeresek, mint az ügyfél ezért azt gondolhatjuk, hogy nem tudunk neki abban segíteni, hogy még nagyobb sikereket érjen el.

Lehet, hogy sikeresebb nálad, de neki szüksége van arra, hogy a saját sikermércéjéhez képest a következő szintre segíts neki fellépni, és ehhez az ő saját belső erőforrásait kell aktivizálnod, és új nézőpontokhoz kell hozzásegítened.  

Ha egy ügyfél intelligensebb nálad, ne félj triviális kérdéseket feltenni neki, hiszen sokszor vannak abban a helyzetben, hogy a tudásuk miatt senki nem mer nekik más perspektívát mutatni vagy senki nem meri megkérdőjelezni a nézőpontjukat. A tudás egyben a legnagyobb gátló tényező is lehet egy probléma megoldásában, hiszen egy teli pohárba már nem lehet több vizet tölteni. Legyél bátor tegyél fel triviális kérdéseket, és adj olyan nézőpontokat, amit más nem, mert így leszel igazán a szolgálatukra.

Ha az ügyfeled magas életszínvonalon él és azt gondolod nem tudsz neki újat mutatni, segíts neki felfedezni a pénz nélküli világ értékeit. Sokan, akik anyagilag sikeresek nem tudnak egészséges kapcsolatokat kialakítani, nehézségeik vannak a párkapcsolatban vagy nem találják a kapcsolatot a gyerekükkel. Segíts nekik, hogy ebben is sikeressé válhassanak.

A sikeres, gazdag és intelligens emberek általában olyan emberekkel vannak körülvéve, akik nem mernek ellentmondani nekik, és azt mondják, amit hallani szeretnének, nem pedig azt, amire igazán szükségük van. Ezért van szükségük a te támogatásodra.

Ha téged keresnek fel, rád van szükségük, ne hagyd őket cserben csak mert félsz a kudarctól mert olyan tévhit van a fejedben, hogy nem vagy elég jó. Amikor észreveszed magadon a menekülő energiát helyezd át a megfelelési kényszerről a fókuszt az ügyfeledre.  Ha képes vagy tisztán látni az ügyfeledet rájössz milyen módokon tudod őt a legjobban szolgálni.

2. Ragadozó energia

A második energia, amit felvehetünk a ragadozó energia. Ebben az esetben elkezdjük üldözni a potenciális ügyféljelölteket, amivel sikeresen taszítani kezdjük őket. Ilyenkor görcsösen meg szeretnéd őt szerezni és neked nagyobb szükséged van az ügyfélre, mint neki rád.  

Honnan ismered fel, hogy RAGADOZÓ ENERGIÁBA vagy?

  • Ráírsz idegenekre és ismeretlenül próbálsz nekik eladni.
  • Nem tudsz több érintéssel bizalmat építeni, hanem ajtóstól rontasz a házba.
  • Nem figyelsz arra, mi a valódi problémája az ügyfélnek, hanem mindenáron el akarsz adni neki.
  • Minden konzultáció előtt és után görcsösen számolgatod, mennyi bevételed hiányzik még az adott hónapban, hány ügyfélre lenne szükséged, hogy túlélj
  • Az ügyfeleket számokban méred és mennyiségre hajtasz a minőség helyett.
  • Nem az álomügyfél áll veled szemben, mégis eladsz neki egy szolgáltatást.
  • Te jobban meg akarod oldani az ügyfeled problémáját, mint ő maga!
  • Áron alul adsz ajánlatot, vagy kedvezményt adsz az ügyfelednek, csak, hogy ne veszítsd el.
  • Látástól vakulásig kontenteket gyártasz, és kiégésig nyomod a posztokat az összes social media felületen mindenféle mérhető eredmény nélkül.
  • Minden e-bookot letöltesz, ami a gyors ügyfélszerzésről ír, és minden héten más eszközt próbálsz ki.

 

Senki sem szereti, ha eladnak neki valamit, ellenben mindenki szeret vásárolni. Meg kell tanulnod, hogyan tudod a leghatékonyabban megoldani az ügyfeled problémáját és hogyan tudod hozzásegíteni a vágyaihoz. Nem a módszereid és a végzettségeid érdeklik az ügyfelet, hanem az, hogy miben tudsz neki segíteni.

3. Együttműködő energia

Ez az az energia, ami bizalom alapú, és ezt keresik az ügyfeleid, mert ehhez tudnak kapcsolódni, itt érzik magukat biztonságban. A vállalkozásunk sikere ezen az energián áll vagy bukik. Ha sikerül ebbe az állapotba kerülnünk ügyfélmágnessé válunk.

Honnan ismered fel, hogy eljutottál ebbe az állapotba?

  • Minden egyes konzultáción olyan mély szolgálatot teszel az ügyfelednek, hogy egy életre megjegyzi a nevedet.
  • Teljes mértékben a tiszta segítő szándék vezérel, minden egyes kapcsolódás során.
  • Előre be van telve a naptárad legalább 2-4 hétre.
  • Amikor egy ügyféljelölttel beszélgetsz teljes mértékben rá fókuszálsz.
  • Nem kezdesz együttműködésbe olyanokkal, akik nem felelnek meg 100%-osan a te álomügyfél elképzelésednek, így csak olyanokkal dolgozol együtt, akivel tényleg élvezed az együttműködést.
  • Az ügyféljelölt 100-%-osan elkötelezett a saját problémájának a megoldásában.
  • Olyan áron dolgozol, amit megérdemelsz, és nem adsz már kedvezményeket.
  • Olyan légkört teremtesz, ahol meg tud nyílni az ügyfél és szembe mer nézni a félelmeivel.
  • Már nem a gyors megoldásokban hiszel, hanem az alázattal átitatott hosszútávfutásban.
  • Ajánlások útján keresnek fel az ügyfeleid.

A vállalkozásunk egy tükör, ami jelzi, hol tartunk a személyes és spirituális fejlődésünkben. Te melyik energiát képviseled?

Csatlakozz a zárt Facebook csoportomhoz!